Ποια είναι η διαδικασία επισκευής των ελαστικών;

Τα ελαστικά μπορούν να υποστούν ζημιά με διάφορους τρόπους, όπως από ένα καρφί ή ένα αιχμηρό αντικείμενο που τρυπάει το λάστιχο. Συχνά, τα αντικείμενα παγιδεύονται στο καουτσούκ, αλλά δεν τρυπούν μέχρι τέρμα. Αλλά, αν αφεθεί ανεξέλεγκτο, το βάρος του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τις προσκρούσεις στο δρόμο μπορεί να σπρώξει αντικείμενα περαιτέρω μέσα στο ελαστικό μέχρι να το τρυπήσουν πλήρως.

Ένα αργό τρύπημα συνήθως είναι αρκετά εύκολο να εντοπιστεί – το ελαστικό σας θα ξεφουσκώνει τακτικά – αλλά ο καλύτερος τρόπος για να το αποφύγετε είναι να πραγματοποιείτε τακτικά οπτικούς ελέγχους ελαστικών.

Λόγω του αργού ρυθμού απελευθέρωσης αέρα, μπορεί να μην το αντιληφθείτε στην αρχή, καθώς είναι δύσκολο να εντοπιστεί ή να ακουστεί αμέσως. Στην πραγματικότητα, πολλοί οδηγοί το κάνουν μέχρι το σπίτι χωρίς να το καταλάβουν.

Πώς μπορώ να γνωρίζω εάν υπάρχει δυνατότητα επισκευής των ελαστικών;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζoυμε είναι ότι εξαρτάται από το πού έχει τρυπήσει το ελαστικό.

  1. Στην περιοχή του πέλματος:
    Το ελαστικό είναι επισκευάσιμο στις περισσότερες περιπτώσεις. Εκτός αν το τρύπημα είναι πολύ μεγάλο, συνήθως υπάρχει δυνατότητα επισκευής του ελαστικού. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αφαιρέσουμε το ελαστικό για να βεβαιωθούμε ότι δεν έχει μαρμαρώσει και/ή καταστραφεί από την οδήγηση σε χαμηλή πίεση.
  2. Στην περιοχή του ώμου:
    Δεν μπορεί να επισκευαστεί ένα τρύπιο ελαστικό σε αυτό το σημείο. Το ελαστικό πρέπει να αντικατασταθεί.
  3. Στο πλάι:
    Το ελαστικό γενικά δεν είναι επισκευάσιμο, καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος το τρύπημα να έχει βλάψει και να αποδυναμώσει τη συνολική δομή.
Το Ελαστικό μου χρειάζεται επισκευή
επισκευή ελαστικών